Godnatt

Har Harry Potter maraton med mig själv. Ska snart kolla på den sista filmen. Var och klippte mig i förmiddags.. Gjorde faktiskt dipdye och min värsta tanke var att det skulle bli såhääär rött men det blev jättebra tycker jag. Mörkröd, precis som jag ville ha det :D
 
Hästarna fick vila idag och antar att det blir svårt att hinna med dem imorgon. Så får försöka hinna med alla på onsdag. Får även kolla om min syster vill rida lite på Cindy imorgon, fina tjejen! Henne om någon kan jag bara titta på och bli glad. Hon är så vacker och hennes ögon är genomsnälla, precis som hela hon!
 
Men nu ska jag fixa lite inför imorgon. Första skoldagen och slutar tio i fem, kill me now. Så ska packa inför imorgon så jag slipper stressa och sen fortsätter jag med att kolla på film och resten av kvällen blir det Gossip Girl men även fodra hästarna om cirka 1 en timme. Så godnatt till er! 
 
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vad ballt! Åhh taggad inför att se resultatet imorgon, hahah!

2013-01-07 @ 22:23:40
URL: http://ishastarnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0