Januari månad

Har åkt på en förbannad förkylning. Men träningen med Fortini gick bra igår trots hjärnspöken, hinder i vägen och duvor i taket ;)
Han hoppar mycket mycket bättre nu men behöver såklart traggla lite extra en alla andra just pga att han är dressyrhäst som knappt har hoppat i sitt liv tills jag började rida han. Igår var det iallafall gymnastik och lydnad, jättekul träning och hästen var fin, dock slö för skänkeln. Han var jättepigg och glad men sen blev han tröttare och slutade ta skänkeln helt, man ba yes!! 
Men senaste träningen var i november förra året så han är helt klart godkänt för igår, stora killen! 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och inte göra ett piss. Sov hos Åsa igår och tänkte stanna hemma imorse men drog mig till skolan iallafall. Helt okej dag, kom hem vid kvart över 3. Drog till donken med Mami och min snart 4åriga syster Fanny. Kom hem och fixade stallet och lät hästarna komma in. Idag fick alla hästarna vila!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0