Min systers födelsedag

Kan inte sova och idag fyller min lillasyster Emily hela 14 år, tror jag. Antar det, 15 kan hon inte bli... 
nej såklart hon blir fjortis, GRATTIS!! 
 
Själv har jag så jävla ont i ryggen så kan inte sova. Vrider mig åt alla håll och vill helst bara slippa tandläkaren nu på morgonen och matteprovet jag skulle gjort idag men inte ska göra pga tandläkaren. Så ska göra det på onsdag och sen har en grej att skicka in, ridprofil prov jag har missat ska göra på måndag vilket jag inte alls har pluggat på. Engelska glosor på torsdag, plus skriva klart texten på den. 
Ja ni märker... Jag dör långsamt men jag är så lat... Jag vet att jag borde göra det men gör det inte man ba: hallåå? ?
Så nä, det mestadels är ändå klart, det som ska skickas in och lämnas in men kan inte göra det för allt krånglar hela tiden. 
 
Idag är det Emma träning med... Ja, det återstår väl att se. Ni får suga på den karamellen liite till :)
/Jenny

Kommentarer
Postat av: EmilyWissén

tack

2013-01-15 @ 11:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0