Nyårslöfte

Förutom att vara fit for fight för allt så ska jag framförallt hitta mig själv ännu mer. Låta människor prata om de så vill, all skit ska rinna av mig - jag ska fortfarande stå kvar. 
 
Jag vet att några inte kommer acceptera det men då är de ju inga äkta vänner, eller..?
Nejmen det jag vill säga är att jag ska vara mig själv. Ska vara självsäker, ha bra självförtroende så som jag har på ryggen på hästen, den sport jag vill utföra föralltid. Jag förlorar inte min sociala omgivning med vänner. Jag var tex med vänner igår med hästarna vilade och dagarna innan det också men hästarna hade jag ridit. Jag får träffa mina vänner som betyder otroligt mycket. Jag har hästar jag kommer älska till döden. 
 
Som man säger varje år, det här året är mitt 2013. Bli ett bra år, snälla?
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0