Vågar jag..?

Har några dagar kvar innan jag måste bestämma mig. Men jag funderar på att göra dip dye, något jag velat länge men inte vågat. Visste inte riktigt vad andra skulle säga. De påverkar mig inte så mycket men det påverkar en alltid men eftersom mitt nyårslöfte var att våga vara mig själv ordentligt så kanske jag kör på detta..
Dock i rött. Ogillar rosa för mycket även om det är otroligt snyggt i håret ovan. Det är som är ännu bättre är att ha lockar, så ska surfa runt på youtube och hitta de snyggaste och framförallt lättaste! 
 
Så jag kanske gör det. Rött dipdye i mitt nuvarande bruna hår. Hum, maybe i do it :)
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Emma

Gör det! :D

Svar: Scary as heeeeell!!
Kelly & Jenny

2013-01-04 @ 20:14:23
URL: http://ishastarnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0