WATCH OUT

Är på ett jäkla humör nu. Hatar vårat schema! Helt sinnessjukt, de kan gå och dö för detta är totalt hemskt!
 
Måndagar: Börjar 8.30 ( vet inte om det är tjugo över... men aja) och slutar 14.30
Tisdagar: 8.20 till 16.50 (!!!!!!!!!) och vi äter 11.50. 
Jag har träning varannan tisdag. Då ska jag vara i Göteborg kvart över 5... Och de andra tisdagarna så kommer jag hem kvart i 7... Man får inte äta på lektionstid och jag får då inte äta på 7 timmar
 
Onsdag: 8.20 till 16.00 + ridprofilen på kvällen
Torsdag: 8.45 (måste ändå ta 7 bussen) och slutar 14.10
Fredag: 09.30 till 15.25. De har lagt om en lektion och lagt till en så får inte min sovmorgon som andra halvan av klassen fick förra terminen vilket ALLA är sura över. Skulle börjat 12.30 egentligen men nej...
 
Så ja, tyck synd om mig för jag är så fruktansvärt sur över detta! Detta är inte okej, hoppas de kan ändra på något för USCH!!!!!!!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0