Svar och sånt (A)

Fråga från Anonym om Hemma från tävlingen (Y):

en fråga till båda er
vad tycker ni om klara skatt??
hon som har den kända bloggen
www.elviraochklara.blogg.se ????
Svar - kelly :D
Jag tycker att hon är en jätte snäll person , hon rider grymt bra (Y)
Jag vet inte vad jag ska säga mer .. känner inte henne så bra :)


Fråga från Sofie om Ute och sprrinngeer (A)
jätte fina bilder.
vad tog du för kamera? :D

Svar-Kelly :D
Hej kul att du tittar på våran blogg :D
jo det är lite roligt faktist .. det är en vandlig digital kamera (Y) <3


Fråga från NellieB om Chacha :D:
Lycka till...komer va där å titta. Ska bo me Jenny Jansson. Så jag ser säkert dej. =D

Svar-Kelly:D
Tacktack :D Jaahh vad kul kanske ses ;p

hahah kännde att jag var lite efter med att svara på frågorna (A)

Kelly





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0