Svar

Anonym om Svar på frågestund:
vad menar du om att Emily inte kommer växa?
Svar: Emily är rätt kort. Min pappa är ganska lång och jag blir ungefär den här längden som jag är nu. Emily är mer lik mamma. Mamma är väldigt kort och det lär Emily också bli då My nästan har växt om henne.

Och Emily kommer ta över alla mina C-ponnys och jag har Ubbe som är D-ponny men han ska säljas, inte än!!
Men senare och då är det rätt meningslöst att köpa en D-ponny då Emily ändå inte kan gå upp för hon har fullt upp med alla andra som hennes. Och hon är 12 år och måste lära sig att rida in sig på C-ponnys. Sen får vi se vad framtiden erbjuder. Kommer ju alltid lite extra ponnys osv.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0