WTF :S

Anonym om Juni 2012 ?! :S:
Jag fattar tyvärr inte varför du lipar hela tiden över att du inte ska tävla så högt, so what. Det är en ny häst och då börjar man tävla lågt, om man har en hjärna att tänka med. Om det nu är så himla tråkigt att hoppa så "lågt" så varför tävlar du ens dessa höjder? Vänta tills hon är bättre och ni känner varandra då och hoppa MSV om det nu passar höjden bättre, förlåt men nu blir jag riktigt förbannad....
SVAR: Ursäkta men jag lipar för i helvete INTE ska du ha klart för dig !
Detta är fan MIN blogg jag skriver för fan vad jag vill på den , och JA jag har en hjärna , det är derför jag SKA hoppa lågt eller hur ? hmmmm och JA jag ska hoppa MSV ngn dag i mitt liv med denna häst .. men bara om jag känner att jag OCH HÄSTEN är redo för det ? OK ,,, OCH VEM FAN ÄR DU ATT SKRIVA PÅ MIN JÄVLA BLOGG OCH SÄGA EN MASSA SAKER ? ANONYMT ? VA jävligt fegt ska du ha klart för dig?
Du kan gärna skriva vem du e FATTAR DU DET ! för annars ska du inte ha nått att göra på min blogg
Och du undrar vem som har hjärna här oxo ? varför tror du att jag hoppar domma höjderna FÖRSTA tävligen ? va ? Jo för att jag vill inte att hästen ska fega ur eller att JAG slarvar och det händer ngt ? .. mmm juste ..och JA jag kanske klagar en massa , men det är för att jag tycker att det är så jävla trisst att få börja om från början igen , för jag och Sharon kände varandra jätte bra men han inte komma så långt , men det gör inget okej ?
Jag fattar inte vad du har och göra inne på min jävla blogg och skriva ngt så förjävligt utan att skriva namn? ditt fega F*** ååååå vad sur jag blir :S !!!!



--------------------------------------------------------------------

okej okej jag kanske tog i en aning ? eller ?
joo jag vet men jag blir så himla förbannad när folk skriver anonymt :'(
INTE OK !!!!
--------------------------------------------------------------------
Idag ska jag:
•Gå ner till stallet och hoppträna !
•Göra allt i stallet !
•Fira en av mina systrar som fyllt 13 år :D
•Passa lille bror ^^
•Käka god mat?
•Mysa framför tv :P
hahah japp så såg min kväll ut :D
hur såg eran dag ut ? var den rolig - tråkig?
skulle vara kul att se om ngn haft en lika tråkig dag som jag ;))
xoxo
PS: Hoppas att DU vågar erkänna att det var du som skrev !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0