SVAR -AV KELLY!-

Sara Jonasson  ([email protected]) om Allt klappat och klart:
Hej! Tycker både du och jkely är grymt duktiga! Superbra med dina tips jag ska börja träna mkt mer med bommar med min ponny sen jag inspirerats av dina inlägg!
Har du eget stall på gården? Skulle vara kul att se bilder på det! Och även Kellys (om hon har?).
Skulle även vilja läsa mer om dina hästar plus bilder (och kanske filmer?) på det! Ålder, stam, meriter, hur länge du haft dom osv! :)



SVAR:
Man kan inte bli annat än glad när man hör detta , eller jag läser detta ;)
Jag ska bli duktigare på att lägga uv vidios , för det är klart att det är roligare att läsa ;)
På vardagarna kan det vara liiiite knepigt ibland att lägga upp bomhövningarna ..MEN sååå klart ska jag OCH jenny skärpa oss ;)
Snart kommer en film upp från när jag jämför rojsan från ANDRA dagen till IDAG .. måste filmas bara ;)
Och det kanske blir roligare med att om jag filar lite och göra en liten tur i mitt stall :D
Fast egentligen har jag inte hätar hemma , men ''mitt'' stall ligger vid sidan av såå det blir lite mysigare ;) <3<3


Hoppas du fick svar på alla frågor .. för nu ska jag sova efter massa plugg och en hård dressyrträning ;)

xoxo

My love,my life!...

-Kelly-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0