Svar på kommentar

Milla om Försovit mig:
såg att Ubbe är ute på annons vad "tycker" du om det svara gära i ett inlägg

Svar:
Som många andra så är jag riktigt ledsen över att han ska säljas. Men jag visste ju redan om att han skulle säljas och att jag bara skulle rida han till försäljning. Så det har ju alltid varit en tanke i huvudet.
Men på något sätt så har jag aldrig velat inse den att den tiden kommer då han måste säljas. Det gör ont i varje kroppsdel för jag vet att jag kommer skiljas från en helt fantastisk häst på alla sättochvis.

Men han SKA säljas till en tjej/kille som vill satsa på högre höjder med lugn hand och tålamod. Han trivs på de högre höjderna.

Men han kommer förmodligen inte säljas direkt då han är en väldigtväldigt speciell ponny i sättet. Har aldrig mött en personligare häst än Ubbe. Så det är lite det som måste klaffa med nästa ryttare. Men visst är jag ledsen men samtidigt vet jag att jag måste släppa han men det gör verkligen ont.

Och jag kan verkligen inte gå ut med alla mina tankar då det är lite för privata men detta är nog de ord som sätts på mina känslor.
Men jag njuter av den tiden som är kvar med han och det återstår när han säljs. Kommer varken skriva ut provridningar eller hur mina tankar cirkulerar runt detta då jag blir väldigt deppig över det och jag vill verkligenverkligen vara glad runt hästarna så för deras bästa så vill jag ha ett bra humör.

Men SJÄLVKLART om ni undrar något kring detta - fråga på. Jag ska svara på era frågor - lovar!

ett litet urval av alla bilder tillsammans.
Fina underbara häst - älskar dig!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0