Svar !

Lovisa (igen) om Klar för idag:
Hur gör ni med hästarna när skolan börjar osv?
Jag mena Jenny har ju mer hästar men har de hemma om jag har fattat det rätt och Kelly måste gå till stallet och ta hand om 3 hästar nu :) 
Bara undrar hur ni hinner med skolan,hästar och vänner? Själv har jag en häst och hinner med allt. 

kram

SVAR!
Jaaa , det kan nog bli lite jobbigt att hinna med allt ibland , men jag har så stort suport av mina vänner , och familj .. Mina vänner betyder allt för mig .. och även om jag inte alltid har så hemskt mycket tid för dem så vet dom att jag fortfarande älskar dom otroligt mycket!
Skolan , kan ju dock inte mina vänner hjälpa mig med .. och jag brukar se det som en utmaning .. klarar jag skolan , så klarar jag allt . Eftersom att jag har ett så stort intresse behöver jag mycket hjälp av min kära och älskade mor .. och går det inte bra i skolan, så ja .. ni fattar nog ;) men jag har en så länge klarat mig hyffast bra (Y) , men jag får ju se nu när alla nationella kommer i 9an nu :P
Kram ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0