Up town girl..

Hejhejhej bloggen :D
Fick en jätte söt komentar från en anonym person!

Anonym  ([email protected])
om What keep's me going..:
Ta åt dig allt. Jätte kul ni är duktiga. Lycka till





Säger bara TACK TACK tusen tack! Självklart jag ska ta åt mig. Under det senaste halvåret med Rojsan i min närhet har min självsäkerhet ökats till 110% kan jag lova. Att ta åt mig från någon som jag VET kan är det bästa som jag kan göra nu. Dessutom blir jag bara mer självsäker när det inte bara är i hoppningen jag får cred utan i dressyren också!

Ni, ni vet vilka ni är. ni som stått och trott på mig, på Rojsan och på OSS. Att vi kommer nå de målen jag strävar mot.

Mina mål med Rojsan.
*SM i hoppning 2014!
*Startat en L.A bana i dressyr innan hon och jag är färdiga!

Två mål som kommer ta tid,gråt,glädje,framsteg,känsla,hjälp och kärlek.
Och jag vil bara tacka min mamma, min familj som ALLTID stöttat mig till tusen. Utan min mamma hade detta aldrig gått. Jag är en lycko-ost som har min mamma som mamma!
Älskar dig!

''Ända gången vi backar är när vi ska ta sats...''


JUSTE!
Idag ska jag lämna in min bebbe till skolan (min dator) och jag vet faktiskt inte hur länge det kan ta tills jag får en hyffsad data igen :/
Men jag tänkte ladda ner blogg.se appen till mobilen så bloggar jag där ifrån?
Jag har ju en dator, men den är jätte gammal och seg som saaatan!

aja .. får se med updateringen ..


xoxo
//Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0