svar på tal del 2

pinoccio om Twicy, " Twixy" i min ägo från 2006-2011:
ledsen att säga det men jag hoppas att Amanda inte köper Twixy då hon aldrig kommer bli som före skadan!!!
amonym om Svar på tal.:
du har ingen aning om vem jag är då jag inte rider för tillfället men den som omtalede dej rider på mycket högre nivåer än dej, hört från gånga som varit med dej hemma hur du rider dina hästar, form o lösgörande???????????????????? spräng galopp så skorna flyger!!!!!!!!!¨

svar: HAHAHAHA, jag sitter och skrattar åt detta.
De är samma person som skriver detta och påstår att jag inte vet vem detta är, det är lugnt. Det finns något som heter IP-nummer.

Amanda SKA köpa Twixy. Avgör du de ?
NEJ.
Jag vill Twixans bästa och jag vet att hon har de bra där, men en sak har du rätt i.  Hon kommer aldrig bli som hon va förut innan skadan, hon ÄR bättre nu. Hon älskar hoppningen mer än någonsin.

Sen angående den andra kommentaren så kan jag helt ärligt säga att jag inte sitter och tragglar på hästen när jag har kompisar hemma. Om de nu inte vill rida lite markarbete osv. Men då är vi ut och rider lite för skojsskull. Sen tar jag tag i ridningen och allt det där lösgörande.  Och det är mitt problem om mina hästar går åt helvete. Men mina hästar går super bra.

Detta blir mitt SISTA svar på tal nu. Orkar inte lägga ner tid på dig, eller att publicera dina kommentarer. Att DU orkar trycka på kommentera och sen skriva ner dina såkallande kränkade ord. Men jag bryr mig inte om dig.
Som jag själv säger till andra som även FUNKAR.
Ha rätt människor runtomkring dig så kommer du längre.
Tack för dina anonyma kommentarer detta var SISTA gången jag publicerar dem. Ska bara ta och publicera alla bra kommentarer som te.x

Amanda Larsson
vem?? Du är ju för FAN bäst på att rida jenny!! JÄVLA dumt att skriva så om dig!! :( finns <33 och glömm inte att du rider JÄVLIGT grymmt!!!!! <3333puss<3
allis
Tack! du är bäst + att ubbe har nog aldrig vart så fin som har är nu! <3 puss


OSV.

hoppas du har njutit av detta jag har skrivit, och återigen - jag tar inte åt mig. That's it.


Detta var då de sista svar på tal.

Tack för mig
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0