svar.

         Sofia om nyvaken Jenny:
vart ska du tävla någonstans?
och vilka höjder?

Svar: Jag ska tävla i Trollhättan med Thistle. Lb och La.

amanda larsson om hiss & diss:
Fin du e ♥
Svar: Du är fin amandis.

Emma B om Moa = borta:
Vilken placering kom du på ? :)

Svar: Jag kom 6a i Lb och 8a i Lb +5. Detta va även första tävlingen för mig och Ubbe. Så jag är grymt nöjd.

adina om 2 januari 2011:
Fin blogg !:)
Svar: Tack :)

Anonym om Dag 1 - Presentera mig och min häst:
thistle s bröder står på min ridskola, duffy och fakir :)
Svar: Haha, antar att du menar Alingsås Rs ? Många har sagt det innan xD

Detta var då några av många kommentarer, kollade igenom och såg att det va flera st som inte blivit godkända. Inte okej, men hoppas nu på att jag ska kunna godkända alla nu och även ta och lägga ut svar som ovan så ni får svar på alla frågor då några är anonyma, visa har inte blogg osv.
Så håll utkik och fortsätt kommentera så mycket som ni gör nu.
Tack i förhand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0